mandag den 2. april 2012

Bønner til hjemmet

Så. Nu skete det igen. Jeg har endnu en gang forelsket mig i et møbel og igen er det noget som jeg hverken har plads eller råd til. Denne gang er det Bønne Bordene. Min mor viste mig en brochure i går og jeg faldt pladask for dem. De er bare så fine! Jeg er vild med idéen med at man kan kombinere dem på alle mulige og umulige måder. De er designet af Karsten Lauritzen og fås i et utal af variationer. De 3 størrelser, 2 højder, 16 farver, 4 træsorter, forskellige slags ben osv., gør at det er muligt at kombinere dem på over 5000 forskellige måder. Prisen svinger derfor også meget. Alt efter hvilken slags, højde, farve og træsort du vælger. På hjemmesiden Designer Zoo har jeg set priser mellem 990 og 4600 kr. for standart versioner.



HUSK at der kommer en Give Away når jeg runder 50 faste læsere. Så kommenter, del og fortæl om min blog! 

2 kommentarer:

  1. Hej Marie, mange tusind tak for kommentaren på min blog, det betyder virkelig meget!
    Du skriver at du er fast læser, det kan jeg bare ikke se, men jeg vil rigtig gerne følges, og følger dig nu :-))
    www.ibenhm.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Bordene er super cool, har selv overvejet at investere :)

    SvarSlet