søndag den 1. april 2012

e.l.f.!

Hej søde læsere!
I torsdags modtog jeg en pakke fra e.l.f. med en masse lækker makeup. Nu har jeg afprøvet det meste af det, så nu kan jeg skrive lidt om det her på bloggen:-)
Alt i alt er jeg rigtig tilfreds. Varene er i god kvalitet til næsten ingen penge. Der var heller ingen vrøvl med forsendelsen, så jeg kan klart anbefale hjemmesiden. Jeg regner da også med at købe noget mere på et senere tidspunkt. Det eneste minus er at portoen er ret høj (35 kr.) Det kan være en god idé at melde sig til på deres facebook page, da der nogle gange kommer nogle rabatkoder osv.

Duo Eyeshadow i farven Olive, 13 kr.
Jeg er rigtig glad for denne øjenskygge. Den har en lækker konsistens og er let at påføre. Dog holder den ikke super længe.

Eye Widener, 13 kr.
Jeg har lidt blandede meninger om den her. Den er svær at få til at side fast, men når man får den til at side fast er den god og virker som den skal.

Blush i farven Rose, 30 kr.
Rigtig god blush. Giver naturligt røde kinder. Kan klart anbefales!

Brightening Eye Colour i farverne Drama og Blue Moon, 13 kr. stk.
Rigtig fine øjenskygger. De holder ikke super længe, men er rigtig lækre i konsistensen og farverne er rigtig fine.

Blush And Bronzer Compact, 30 kr.
Jeg er rigtig glad for denne blush og bronzer-kombi. Den fungerer fint, og giver ens hud naturlig glød.

Smudge Brush, Eye Shadow Brush og Fan Brush, 13 kr. stk.
Gode makeup børster. Ikke den bedste kvalitet, men de fungerer helt fint.

Mineral Lipstick i farven Rich Raspberry, 30 kr.
Det bedste af alle mine køb fra e.l.f.! Farven er super flot, den er let at påføre og så holder den rimelig længe. Jeg er vild med den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar