mandag den 2. april 2012

I Want American Flag Shorts!




Søde, dejlige, fantastiske og smukke læsere(!) kan i hjælpe mig? Jeg leder desperat efter et par shorts ala dem her. Jeg kan bare ikke finde dem nogle steder...:-( Jeg ved de har haft dem i New Yorker, men der har de ikke flere. Har også kigget efter dem på nettet, men der er de for dyre. Dem jeg har set koster nemlig 34£ - altså 255 kr. Det synes jeg måske er lige i overkanten, da der jo også kommer fragt oven i...
Jeg ville blive så overdrevet lykkelig hvis i kunne give noglt tips!:-)

I morgen tager jeg til Odense med Charlotte og Kamilla. (Totalt emneskift fra min side af) Jeg ser ikke Kamilla så tit som jeg gjorde en gang, så det bliver dejligt. Håber at få købt noget til Blå Mandag. Jeg mangler både bikini (vi skal til Lalandia) og en trøje/skjorte. Ellers skal vi bare ose i gågaden, kigge på mennesker, spise frokost på Jensens Bøfhus, grine, snakke og købe. Jeg glæder mig!
Nyd ferien!
Knus Marie

(begge billeder er fra WeHeartIt)

12 kommentarer:

  1. Hej !
    Super sød og inspirerende blog du har! :)
    Jeg håber at du vil kigge forbi min blog og måske blive fastlæser? ..
    - Har forresten en give away-konkurrence igang om neglelækkerier fra Nailmania.dk inde på bloggen!

    Michelle
    // Chelli-life.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej:-))
    Super fed blog du har dig.
    Måske kan vi følges?
    Jeg følger dig nu!
    idakhansen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan vi følges!
      Det varmer altid med flere læsere:-)

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet:-) Har lige været i H&M og der var ikke nogle... men jeg må prøve og kigge i Gina Tricot og Topshop:-)

      Slet
  4. Sikke en fin blog du har(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Du må jo meget gerne melde dig som fast læser:-)
      Jeg smutter lige forbi din blog!:-)

      Slet
  5. Er vild med tendensen, den er så fin. :)

    SvarSlet
  6. Fed blog - og fede shorts :-)
    jeg er fast læser, vil du kigge forbi min blog og evt. blive fast læser også? ;-)
    http://anzundnygz.blogspot.com/
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og det synes jeg også:-)
      Tak for at du har meldt dig som fast læser, det varmer altid!:-) Jeg kigger forbi din blog!
      Knus

      Slet