fredag den 27. april 2012

Konfi-stress....

Jeg burde løbe en tur, jeg burde være sammen med mine veninder, jeg burde bruge tiden på noget fornuftigt... Men min hoved er fyldt med konfi-ting, konfi-tanker og konfi-sager! Der er kun én uge tilbage, og jeg synes der er så meget vi skal nå..! Jeg kan ikke sove om aftenen fordi jeg er så spændt, og så er jeg træt hele dagen og kan ikke overskue noget. Det er også derfor der har været stille her på bloggen i noget tid. Jeg undskylder mange gange, og jeg vil prøve at forbedre det. Men jeg vil altså ikke love noget...
Jeg glæder mig så sindsygt meget, men samtidig er jeg vildt nervøs! Hvad hvis vi ikke når det, hvad hvis jeg glemmer hvad jeg skal i kirken, hvad hvis det hele bliver noget møg? Jeg tror det bliver en god dag, men alligevel er jeg så sindygt spændt og nervøs!

Måske kunne jeg tage mig sammen til at løbe en tur..?:-)
Jeg har sagt til mig selv, at det er okay hvis jeg ikke kommer ud og løbe her inden konfirmationen, det kan simpelthen ikke være inden i mit lille hoved. Til gengæld så har jeg også lovet mig selv at jeg SKAL i gang efter konfirmationen. Evt. faste løbe-dage med mor.
Glæder mig til jeg bliver 15, så kan jeg starte nede i det lokale Fitness Center...

Nu vil jeg lukke computeren og se om der er noget jeg kan hjælpe min bedstefar med. Han er nemlig så sød at hjælpe med at ordne haven:-)

Masser af konfi-tanker og konfi-kys til jer dejlige læsere!:-)
(Hvis jeg da har nogle tilbage...)

4 kommentarer:

  1. Hey :)
    det skal nok gå.. Det er da helt normalt og blive stresset op til sin konfi. :)
    tjek mig og min venindes blog:http://too-wilds.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi:-) jeg håber da også det går!
      Jeg smutter lige forbi jeres blog;-)
      Det ville være lækkert hvis i ville melde jer som fast læser her - så skal jeg også nok blive fast læser hos jer!:-)
      Knus

      Slet
  2. Hej, det er en rigtig fin blog du har.. Hvordan har du lavet det der, You might also like? :-)

    kig evnt forbi, jeg har en konkurrence kørende om 2 Essie neglelakker!

    funkyfashionmonkey.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Hvis du kigger under det der 'You might also like', så kan du se et lille link hvor der står LinkWithin;-) bare klik på det og følg vejledningen...:-)
      Kigger forbi din blog!
      - meld dig meget gerne som fast læser! - og hvis der er nogle spørgsmål, så se SPØRGERUNDE øverst i menuen:-)
      Knus

      Slet