søndag den 8. april 2012

New In - fra i tirsdags (+ update)

Hej dejlige læsere!
Først og fremmest; undskyld for mit manglende skriveri her på bloggen. Jeg er ked af at der har været så forholdsvis stille i den sidste uges tid, men der har hverken været tid eller inspiration.

Jeg startede dagen i dag med en times påske gudstjeneste. Spændende, eller? Men det skal jo gøres.
Vi har lige fået en multibane på min skole, så mig og min familie tog ned for at prøve den. Da vi kom var der allerede en masse der løb rundt og spillede fodbold. Der i blandt Sune fra min klasse, hans lillebror og min venindes lillebror. Det var skide hyggeligt, og vi spillede da bold i en times tid. Jeg nåede da også at kvaje mig et par gange, men det var ikke så slemt. Og Sune er (heldigvis) heller ikke typen der gør grin med folk når man dummer sig...:-)

I morgen skal jeg være sammen med Emma. Jeg håber jeg kan få hende overtalt til invitere nogle fra klassen ned på banen, det ville være super hyggeligt:-) Så må jeg hellere huske mit kamera så jeg kan tage nogle billeder...

Nu skal der klares nogle lektier inden skolen starter igen på tirsdag, men inden det får i, som lovet, billeder af de ting jeg købte i da jeg var i Rosengårdscenteret i tirsdags.
Kys kys Marie

Top fra H&M, 79 kr.
Skal bruges til Blå Mandag:-)

Rød-stribet cardigan fra H&M, 79 kr.
For nyllig købte jeg den også i sort, men jeg er simpelthen så glad for den, at jeg blev nødt til at købe den i rød. 

Mørkeblå shorts fra H&M, 79 kr. (tror jeg nok)

Sorte kilehæle fra Mary B (købt i Paw Sko), 399 kr.

Nilens Jord Extension Mascara, 125 kr.

1 kommentar:

  1. vil du have mig til at spille fodbold???????

    SvarSlet