mandag den 7. maj 2012

Blå Mandag

Hej skønne læsere!
Jeg er lige kommet hjem fra Blå Mandag, og gaaaaaaab hvor er jeg træt! Vi var i Lalandia fra 10 til 6. I det tidsrum var vi i badelandet i 5 timer:-) Da vi så var tilbage i Tommerup ved halv 8-tiden, smuttede vi lige op til Valde, hvor der blev holdt fest.... Eller fest, det ved jeg ikke om man kan kalde det. Jeg ved ikke om vi var trætte eller hvad der skete, men i hvert fald gik der laaaaaang tid før der kom bare lidt gang i festen.
Udover den ikke så fest-agtige fest, så har det været en sjov og skøn dag! Lalandia var great (specielt den vilde vandrutchebane) og vi hyggede os hele klassen:-)

Nu vil jeg gå i seng så jeg er klar til at starte i skole igen i morgen:-)

 Det er ret trist at tænke på at alt konfirmations-halløjet er forbi....

 Sov godt, søde læsere!
Kram Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar