mandag den 28. maj 2012

En effektiv dag












Et rådyr der (måske) tror at den er en ko. Den gik i hvert fald sammen med køerne...



Billedet har ingenting med i  dag at gøre, men I skulle ikke snydes for det!
Rasmus og far var ude og fange fisk i går. Hele 3 styks blev det til:-)
Hej Bloggen.
Mine tidligere planer om bare at skulle slappe af, holdt ikke. I stedet gik mig og familien en laaaaang tur (12 km). Her til aften har jeg rydet op og gjort rent til den helt store guldmedalje...:-)
Så nu er jeg klar til at starte på en ny uge - med rent værelse og ny energi!

Hele dagen har jeg været overraskende frisk, i forhold til at jeg vågnede kl. 5.... men nu hvor jeg sidder her i sofaen, kan jeg så småt begynde at mærke at trætheden kommer snigende.

Jeg håber i har haft en lige så dejlig pinseferie som jeg!
Knus Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar