lørdag den 5. maj 2012

♥♥ - KONFIRMATION - ♥♥

Heeeeeeeej dejlige, søde, skønne læsere!
I går var (indtil videre) den bedste dag i mit liv! Det var så fantastisk og en helt uforglemmelig dag! Jeg ved der har været mangel på blogging det sidste lange stykke tid, men der har simpelthen ikke været timer nok på døgnet, og alle mine tanker har været optaget af konfirmations-forberedelser... Men nu starter jeg op igen med ny energi!:-)

Nå, men tilbage til i går. Det var sådan en fin dag, som jeg var så heldig at kunne dele med dem jeg holder af. Desværre kunne mine oldeforældre ikke være der, da min oldemor blev indlagt i mandags. Øv bøv....

Vi skulle allerede konfirmeres klokken 9, så jeg skulle tidligt op. Heldigvis havde vi først inviteret gæster til klokken halv 1, så der var tid til lige at få det sidste på plads inden de kom. Derefter stod dagen på god mad, rørende taler, søde mennesker og dejlige gaver:-)

I dag har jeg bare slappet af. Talt penge, ordnet gaver, fået gang i min MacBook Pro, været frustreret over ikke at kunne overføre musik til min MacBook Pro, hentet hund, og udforsket min Macbook Pro...:-)

Her er "lidt" billeder fra en fantastisk dag(!):

Borddækning

Negle

På vej til kirken, inden konfirmationen

På vej til kirken

Selve konfirmationen

Lige efter konfirmationen

I kirken

Hannah, Charlotte, mig, Nora og Emma.

Mig og Kamilla

Hele holdet, 25 konfirmander og en præst :-)

Emma var så heldig og sej at hun blev hentet på motorcykel :-)

Min moster og jeg

Bedstefar, mig og mormor

Mange blomster fra de andre piger :-)

Signe og jeg

GAVER!

Buffet


Dessert

Trampolin med Anna, Eva, Kamilla og moster Katrine

Far, Rasmus, mig, mor og Malthe
Jeg håber at i har det godt og nyder at have 3 dages weekend:-)

Vent på det næste indlæg for at se mine gaver...
Glade konfi-kys fra mig..:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar