mandag den 28. maj 2012

Stiletterne ud af skabet!



Nu hvor jeg alligevel er tidligt oppe, kan jeg lige så godt blogge lidt:-)

Jeg læser avisen Living fast hver søndag, og da jeg sad og bladrede den igennem i går, gjorde jeg et fantastisk fund - nemlig den skønne reol på det ovenstående billede.

Reolen blev udtænkt af designerparet Signe og Frederik - også kendt som HAP Design. Idéen udsprang oprindeligt af Signes mange stiletter. I flere år havde de gemt sig i bunden af skabet, hvilket jo egentlig var ærgeligt. Derfor fremstillede de sammen en funktionel reol der kunne vise de smukke sko i stedet for at gemme dem væk.

Reolen bliver designet så den passer til dine behov i forhold til størrelse. Det gør at den er meget lettere at finde plads til - selv i en lille lejlighed.

Det virker så logisk når man bliver præsenteret for sådan en idé. Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er nogen der har tænkt på det noget før - det er jo genialt!

Læs mere om den lækre reol på HAP Designs hjemmeside.

Hvis jeg havde plads, penge og sko nok, ville denne reol helt sikkert finde vej til min værelse.
Jeg elsker den!
Knus Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar