tirsdag den 5. juni 2012

Fars dag

Hej derude!
Jeg håber i har nydt den gratis fridag - det har jeg i hvert fald!

Var som sagt nede for at finde ud af om jeg kan få noget arbejde i sommerferien. Og det lykkedes da også:-) Jeg skal gå med aviser 2 gange om ugen i uge 27, 28, 29 og 30. Det vil cirka give 400 kr. så det er jo helt fint!

Derefter tog vi ud til min mormor og bedstefar som er i deres campingvogn. Jeg havde bagt lækre jordbær cupcakes (opskrift kommer snarest!), og efter vi havde spist dem gik vi en dejlig tur på stranden og var nede og kigge sommerhuse der er til salg.
Far og bedstefar fik også gaver. Fars dags gaverne var noget forskellig øl og så nogle kæmpe træstammer.  Min far fik også lidt fødselsdagsgaver; en t-shirt og et gavekort til Intersport.

Vi er først kommet hjem her for en halv times tid siden, så nu sidder jeg og chiller med Mac'en. Hører musik på Spotify og blogger:-)

De nedenstående billeder er fra i dag:-)
K.H. Marie












Ingen kommentarer:

Send en kommentar