mandag den 9. juli 2012

GIVEAWAY: iPhone Cover/Skin fra Tezzo

Hej Bloggen!
Så er det tid til den første giveaway her på bloggen -  for at fejre bloggens halvårs-fødselsdag og for at forkæle jer lidt, dejlige læsere:-) Giv-vækken har jeg fået sponsorreret af Tezzo, som har været så flinke at sponsorere et valgfrit iPhone cover/skin. Så hvis du er den heldige vinder, skriver du bare til mig hvilket skin du vil have, og så kommer det hjem til dig med posten.

Nu til det praktiske:
For overhovedet at deltage, skal du melde dig som fast læser her på bloggen. Det får du 1 lod for.
Derefter er der mulighed for at få ekstra lodder. Det kan du gøre ved at:
  • Meld dig som fast læser via. Bloglovin' = 1 lod
  • Skriv lidt om min giveaway på din blog = 2 lodder
  • Anbefale min blog på din blog = 2 lodder
Jo flere ting du gør, jo større mulighed er der altså for at vinde! I alt er det muligt at få hele 6 lodder:-)

Skriv en kommentar ved dette indlæg. Kommentaren skal indeholde:
  • Navn
  • E-mail
  • Evt. blog
  • Hvad du har gjort
  • Antal lodder
Og ja, jeg tjekker om i har gjort det som i har skrevet.

Giveaway'en kører i 14 dage, så den 23 juli trækker jeg en vinder. Jeg laver en video-blog så i kan se at jeg ikke snydder:-) Derefter klarer jeg det praktiske med vinderen over mail.

Lad være med bare at kigge på billedet når du skal vælge. Jeg kan ikke love at der ikke er kommet nye. Så tjek alle Tezzo's iPhone skins HER. Du skulle jo gerne vide hvilket et du vil have hvis du vinder;-)

Klar, parat, start! Giveaway'en er igang!
Kyyyyyyyyyyys<3

16 kommentarer:

  1. Super fin giveaway!

    Følger dig måde via. bloglovin og GFC
    Så det er jo 2 lodder:-)

    Caroline
    carolinesaa1998@gmail.com
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Navn: Asta Johanne Petersen
    E-mail: astajohannep@gmail.com
    Evt. blog: astajohanne.blogspot.com
    Hvad du har gjort: Jeg har reklameret med din blog, blevet fast læser begge steder. Og jeg har reklameret med dit give away.
    Antal lodder: 6 Lodder!

    Jeg håber jeg vinder! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-)
      Skriver 6 lodder med dit navn;-)

      Slet
  3. Hej.

    Thomas Josiasen, fast læser, thomas&ringgaarden.dk, 1 lod.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hva' så far? Er du med i konkurencen? ;-)

      Slet
  4. Mutter Pernille er også fast læser...dvs 1 lod.... Knus

    SvarSlet
  5. Charlotte Jensen12. juli 2012 kl. 11.41

    Navn: Charlotte Jensen
    Email: charlottejensen23@forum.dk
    Hvad jeg har gjort: Blevet fast læser begge steder.
    Antal lodder: 2.

    Håber jeg er vinderen, hihi :-D

    SvarSlet
  6. Monique Funch
    monique_orkan@hotmail.com
    er fast læser begge steder og har skrevet om dit inlæg og anbefalt din blog på min blog i mit indlæg om skin fra tezzo: http://moniquefunch.blogspot.dk/2012/07/skin-fra-tezzo.html
    antal lodder 6 :-)

    Knuus Monique, virkelig fin blog btw! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med lidt flere deltagere!
      Tusind tak for rosen!:-)

      Slet
  7. Sofie Hildebrandt
    Sofie150997@hotmail.com
    Følger dig med google friend connect, så det er 1 lod :-)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tak for kommentaren på min blog, det gjorde mig meget glad;) Men som jeg også har skrevet som svar på din kommentar; har jeg desværre ikke mulighed for at deltage i din giveaway, da jeg har en iPhone 3G, og ikke en iPhone 4G:'( men tak for at skrive det; det var super sødt:)

    //Mathilde
    isaythiswords.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Deltager gerne, men har desværre kun mulighed for at deltage med et lod, da jeg ikke har nogen blog, men kun følger andres. Din er en af dem = 1 lod.

    //Eva
    Eva_19_90@hotmail.com

    SvarSlet