lørdag den 28. juli 2012

Godmorgen, kære læsere!


Hej derude - og godmorgen!
Klokken er nu 10:26 og jeg ligger på min seng og forsøger at tage mig sammen til at pakke. I morgen tidlig, klokken 8, flyver jeg nemlig til Mallorca med familien!:-) Og hold da op hvor jeg glæder mig! 14 dages ren afslapning! Jeg vil også sige at vi har timet vores tur ret godt! Det tyder nemlig på at vejret, endnu en gang, er blevet dårligt her i lille Danmark...

Så I OL åbning i går? Det gjorde jeg i hvert fald! Jeg er kæmpe atletik-fan, så jeg glæder mig til at se noget verdensklasse atletik! Jeg skal bare lige ha' tjek på hvornår og hvilke dage det er - og om de sender det i Spanien. Jeg vil også gerne se de danske håndbold hold og noget gymnastik. Jeg synes simpelthen det er så imponerende hvad de kan gøre med deres kroppe!
Skal I se OL? Og hvilke disipliner glæder i jer specielt til?

Jeg håber at I vil nyde det sidste af ferien! Uanset hvor I er. Hvis i er i udlandet, kan I jo nyde varmen. Og hvis I er i Danmark, er der masser af tid til afslapning og indendørs hygge.

Jeg regner med at opdatere bloggen et par gange om ugen, men jeg vil ikke love noget. Dog har jeg et par planlagte indlæg der ligger klar til jer, så helt stille bliver der ikke;-)

Nu må jeg hellere begynde at pakke. Flyet venter jo ikke ligefrem....;-)
Måske tjekker jeg ind senere i dag<3
Knus Marie

3 kommentarer:

  1. Fedt! Jeg kunne også godt bruge en tur til Mallorca! ;-)
    Rigtig fin blog :-)

    Jeg har lige påbegyndt en ny blog, kig forbi hvis du har lyst :-)

    http://mylifeashn.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er jeg blevet fastlæser ;-)

      Slet
    2. Dejligt;-) Er også fast læser hos dig;-)

      Slet