lørdag den 7. juli 2012

Hyggelige dage med tøserne!

Hej derude!
Undskyld de sidste dages stilhed. Jeg har bare haft gang i så mange andre ting, at blogging er forsvundet ud af mit hoved. Sådan er det vel at have sommerferie...;-)

Jeg har brugt de sidste par dage sammen med to af mine veninder:-)
Onsdag var jeg i Rosengårdscenteret med Kamilla.
Torsdag sov jeg sammen med Kamilla og Charlotte i telt. Det var, undskyld mit sprog, skide hyggeligt! Vi sad ved bålet til ved 1-tiden, det er så rart når vejret er til det. For mig er det en af de bedste ting ved sommeren!
Vi var så også sammen om fredagen, indtil jeg skulle ud og dele aviser ud. Nøj hvor jeg dog hader det! Det regnede, og jeg gad virkelig ikke! Men jeg blev jo nødt til det... Fredag aften tog min familie og jeg til studenterfest hos min fætter der lige er blevet færdig med handelsskolen. Det var også hyggeligt, men efter en nat i et meget varmt telt, var jeg virkelig træt. Egentlig skulle jeg ha' sovet ved Kamille igen, men jeg var for træt og tog bare hjem.
I dag tog Kamilla, Charlotte og jeg så til Odense, spiste på Jensens Bøfhus og osede lidt rundt i gågaden. Derefter tog vi ind i biografen og så LOL. Det var virkelig en god film, som klart kan anbefales! På vej hjem i toget havde vi det virkelig skægt! De er sgu dejlige at være sammen med de to tosser!

Herunder er billeder fra de sidste par dage. Er ked af at jeg hverken fik taget billeder eller filmet noget i toget, for det var virkelig fedt!:-)

I må havde det dejligt til vi ses!
Kyyyyyyys<3

Onsdag:
I toget på vej til Odense
Kamilla fjoller i toget. Hun er sgu lidt søøøøø'!<3
Cykelshorts-lignende shorts fra Pieces til kun 80 kr.

Nye solbriller fra Trend. Skulle kun af med en 50'er for dem.

Torsdag & fredag:
Kamilla slår teltet op


Charlotte sejler!
Blandede bilelder fra et par hyggelige dage:-)
2 i én kajak. Fik riiiiiimelig våd numse!
Kamilla chiller - Charlotte spiser i baggrunden;-)
iPhone...!
Det der med bålet, gik ikke vildt godt til at starte med...,,
..... jeg fik MEGET røg i hovedet!
Meeeeen til sidst fik vi gang i det!
Hygge ved bålet<3

 Lørdag:
I biografen - Charlotte spiser popcorn:-)
I biografen
Popcorn...:-)
Ny lampe fra Magasin til 399 kr. Har længe haft kig på sådan én og fik endelig taget mig sammen til at købe en. Er virkelig glad for den!
Dejlig ny pung til kun 80 kr. i Trend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar