søndag den 29. juli 2012

Mallorca #1: rejse-dag















Hej derude!
Vi rejste til vores lækre, lækre, lækre feriested på Mallorca her i dag. Og nøøøøøøj, hvor er her dejligt!:-) 30 grader, sol og egen pool. Det bliver ikke bedre!
De ovenstående billeder er billeder fra turen, hovedsagligt i flyveren.
Jeg har også taget en masse billeder fra huset, men jeg regner med at jeg samler alle hus-billederne i ét indlæg på et tidspunkt senere på ferien.

Efter vi ankom, har vi bare slappet af, handlet og badet i poolen. Også disse billeder kommer senere, da Fotostream ikke vil overføre flere lige nu, og forresten skal vi også til at spise noget aftensmad.

Jeg har en lille overraskelse til jer, nemlig at min veninde Emma skal være gæsteblogger her på bloggen i en periode. Hun vil (måske) lave noget med nogle videoer og noget kreativt. Jeg tænkte i hvert fald at hun så kunne tilføje noget ekstra liv her på bloggen mens jeg er på ferie;-) Ta' godt i mod hende!

Nu vil jeg tage noget at spise, er skrup sulten...
Ferie-kram fra Marie...<3

2 kommentarer:

  1. Charlotte Jensen29. juli 2012 kl. 19.37

    Du må have en dejlig tur skat! Er lidt misundelig på dig. Her er jo lorte vejr herhjemme! Ha det godt! Savner dig. Kys <3 <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak smukke! Jeg er altså også ret misundelig på din tur til Kreta. Da var det jo min tur til det dårlige vejr, mens du nød solen!<3 Savner også dig! Mys:-*

      Slet