torsdag den 26. juli 2012

NEW IN: Århus




Hej derude!
I mandags var jeg i Århus med min mor, Emma, hendes mor og hendes lillesøster. Det var en rigtig hyggelig dag, og selvom jeg ikke havde tænkt at jeg skulle købe noget, var der alligevel et par ting jeg blev nødt til at have med hjem.
Den ene ting var den flotte ring fra H&M til kun 30 kr. Jeg har længe ledt efter en ring emd sådan en sten, og endelig fandt jeg den!:-)
Den anden ting var et par shorts som jeg har luret på i virkelig, virkelig lang tid! Og endelig var de der - til 50 kr! Dem blev jeg simpelthen nødt til at købe!

Ud over det, købte min mor og jeg noget der hedder fimo ler. Jeg ved ikke om i kender det, men det er lidt som modelervoks, men når man bager det bliver det hårdt. Det kommer I til at høre mere om på et senere tidspunkt;-)

Nu vil jeg lukke Mac'en ned og gå ud og nyde solen - igen:-)
Kyyyyyyyys!<3

3 kommentarer:

  1. Elsker virkelig også den smukke ring fra HM.
    Fin blog du har dig :D

    http://bymariew.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Både for rosen, og for din kærlighed til den skønne ring - som jeg forresten også er fuldstændig skudt i!
      Fast læser?:-)
      Knus

      Slet
  2. Virkelig virkelig flot ring! Elsker virkelig den farve!
    Btw. super fed blog, men ville ønske der var lidt flere billeder på dine nyeste indlæg:-)
    Har lige fulgt dig, følges?

    http://julie-eriksen.blogspot.dk

    SvarSlet