søndag den 22. juli 2012

Planlægningsmøde






Hej derude:-)
Jeg håber i nyder vejret, for endelig er der da en smule sol her i Danmark. Så nyd det(!), vi ved ikke hvornår det går væk igen...

 Lige nu sidder jeg til "planlægningsmøde" hos mine bedsteforældre. Vi er samlet for at planlægge vores tur til Mallorca som der kun er en uge til!:-D Hold da op hvor jeg glæder mig! Vi skal bo i det lækre hus på de ovenstående billeder. Der er internet forbindelse, så jeg skal nok se om jeg kan få blogget. Jeg vil da i hvert fald gøre et forøg, og i kan godt regne med et par indlæg.

 I morgen går turen til Århus - igen. Denne gang med min mor, min veninde Emma, hendes mor og lillesøster. Den oprindelige plan var en tur på ARoS og derefter ind og ose, men eftersom ARoS holder lukket om mandagen, skal vi nok i botanisk have og ind og ose. Jeg ved ikke hvor meget jeg skal shoppe, for jeg sparer jo lidt op til Mallorca, men jeg skal da i hvert fald kigge!

 Jeg vil ligge iPaden fra mig, se noget Tour de France (det har jeg egentlig ikke fået set meget af i år) og derefter vil jeg ud i solen igen. Jeg har bare været så dum at glemme mine solbriller....
Sol-kram fra mig..<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar