tirsdag den 3. juli 2012

Tillykke Bloggen!

Hej skønne læsere!
I dag fylder bloggen et halvt år - tænk at der allerede er gået så lang tid!
Bloggen er en stor del af min hverdag, og jeg bruger lang tid på at tænke over nye og spændende indlæg til jer, dejlige læsere. Jeg kan slet ikke huske hvordan det var ikke at have bloggen, og jeg håber at jeg vil have tid og inspiration til at fortsætte med at blogge i laaaaaang tid!
Nu når bloggen fylder et halvt år, vil jeg også lige sige tak til alle jer der sidder på den anden side af skærmen. Tak fordi i gider at følge mig - i er skønne!

Går lidt med nogle tanker om en giveaway i forbindelse med halvårsdagen. Både for at fejre bloggen, men også for at forkæle jer lidt;-)
Overvejer også lidt at smutte ned og købe en is. Jeg har jo sommerferie, og bloggens fødselsdag er da en god undskyldning for at spise lidt is;-)

I må have det godt! Regner med at der kommer flere indlæg senere i dag, men nu vil jeg ud og nyde solen!
Fødselsdags-kys fra mig..!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar