lørdag den 21. juli 2012

Underholdning i regnvejr

Hej søde læsere!
Sommeren er ikke som nogen af os havde håbet på, men jeg håber at I hygger jer alligevel:-)

Min veninde har lige foreslået, at jeg skal lave en liste over hvad man kan lave i regnvejr, og det synes jeg egentlig er en meget god idé. Så her kommer der en bunke forslag til aktiviteter du kan lave:

1. Vær sammen med veninder - det kan jo altid gøre en glad!
2. Se en film
3. Hyg lidt om dig selv og tillad dig at forkæle dig selv lidt mere end du plejer
4. Orden dit værelse fuldstændig: ryd op, sorter dine ting og gør rent. Det er meget hyggeligere at være på et rent værelse
5. Gi' dit værelse en makeover! Mal, flyt rundt og køb nye møbler hvis det er nødvendigt.
6. Løb, cykel eller gå en tur - det kan altså være hyggeligt, også selvom det regner
7. Sæt noget fedt musik på og dans!
8. Få ordnet alle de små ting du ikke får lavet i hverdagen
9. Ryd op i alle tingene på din computer
10. Tag billeder
11. Besøg familiemedlemmer
12. Hyg med familien
13. Slap aaaaaf
14. Mal, tegn eller gør noget andet kreativt
15. Øv dig i noget du godt kunne tænke dig at være god til
16. Blog løs!
17. Besøg en ny by
18. Lav en liste over de ting du vil nå inden du dør
19. SHOPPING
20. Kig på tøj på nettet og sammensæt lækre outfits på polyvore

Det var det jeg lige kunne finde på;-) hvad får I tiden til at gå med?

Nyd ferien!
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar