torsdag den 19. juli 2012

VIDEO: veninder

video

Hej skønne læsere!
Her er en lille video jeg har lavet med billeder og videoklip med mine veninder og jeg. Jeg er selv rigtig tilfreds med den, men hvad synes I?
Til dem der ikke ved det, er det Snoop Dogg og Wiz Khalifa's Young, Wild and Free - ft. Bruno Mars jeg har lagt på som baggrundsmusik.

Jeg er blevet lidt bidt af at lave sådanne videoer, og jeg har op til flere idéer til lignende projekter.

Lige pt. har jeg gang i et lidt andet projekt. Jeg er nemlig i gang med at male mit gulv hvidt. Jeg har i lang tid haft et sort gulvtæppe, men jeg blev simpelthen så træt af det, så til sidst rev vi gulvtæppet af og nu skal det så males. Det er et større projekt, så jeg kommer til at bo på min madres i et tomt rum de næste dage. Jeg glæder mig bare til jeg er færdig, jeg tror det bliver så fint!

Jeg håber i nyder sommerferien, selvom det ikke er meget vi får set til solen...
Kys<3

Husk at deltage i giveaway'en lige HER!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar