fredag den 13. juli 2012

Vind valgfrit produkt fra Dustin Home!

Hej derude!
Faldt over et indlæg på en af de blogs jeg læser, som beskrev en konkurence man kunne deltage i. Præmien er et valgfrit produkt fra Dustin Home, så længe det har en værdi på under 10.000 kr. Og selvfølgelig skal jeg da være med i det!

Min mor og jeg har længe haft planer om at købe et spejlrefleks sammen, så hvis jeg vinder, er det det pengene skal bruges til. Ønske-kameraet er et Canon EOS 600D som ses på ovenstående billede;-)

Kvaliteten på de billeder kameraet tager er fantastisk. Og det er det der virkelig lokker ved netop dette kamera. En lille ekstra ting er at displayet, altså der hvor du kan se hvad du tager billeder af, kan vippes ud fra resten af kameraet så det bliver lettere at tage billeder af fx. en koncert. Thumbs up for det!
Jeg tænker også at det kan være med til at gøre bloggen federe. For en blog er først fuldendt når der er gode billeder på. Og det er mine billeder bestemt ikke for tiden da de fleste bliver taget med iPhone. For selvom iPhone har et rigtig godt kamera, så er det altså ikke det samme som et rigtigt kamera..:-)

Hvis i også ønsker at deltage, så klik på billedet herunder. Derfra vil Dustin's hjemmeside guide jer igennem de forskellige trin i konkurencen. Det er selvfølgelig gratis, ellers ville jeg ikke deltage;-)
dustinHomeCompetition.jpg Leder du efter en ny smartphone? Køb Samsung Galaxy s 3 hos Dustin. Vi har gode priser og hurtig levering.

Vi læses, dejlige mennesker<3
Knus

2 kommentarer:

  1. Kan godt lide dit indlæg! Krydser fingre for dig :-)
    Jeg vil gerne følges, som du skrev på min blog - følger dig i hvert fald nu, og håber du gengælder!

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak:-)
      Tjekker lige ind på din blog og melder mig som fast læser!:-)
      Knus

      Slet