tirsdag den 7. august 2012

Emeli Sandé

Hej søde mennesker!
Hør lige det her musik! Det er så behageligt og afslappende. Jeg er nærmest blevet afhængig...
Hvis I så OL åbningen, så er Emeli Sandé hende der sang en eller anden gammel britisk sang på et tidspunkt. I kender hende nok mest som kunstneren bag Heaven som Line sang i dette års X-factor og Next To Me som er blevet spillet en del i radioen. Jeg har valgt ikke at tage de sange med, da jeg synes hun har lavet meget bedre musik!
Men hvad synes I? 
Knus Marie








Planlagt indlæg 

2 kommentarer:

  1. Hun er så fucking sej! Ligesom din blog! Kan virkelig godt lide den! Ville blive blive super glad hvis du måske også havde lyst til at tage et kig forbi min blog :)

    //regitzelauras.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige det hun er! Mange tak for rosen, det varmer mit lille bloggerhjerte!
      Jeg skal nok tage et lille smut forbi din blog ;-)
      Knus

      Slet