tirsdag den 28. august 2012

Liebster Blog Award

Hej skønne læsere!
Jeg har været så heldig at modtage en Liebster Blog Award fra Ida. Det er jeg virkelig glad for Ida, tusind tak!

Nu skal jeg svare på 11 spørgsmål jeg har fået af Ida, derefter nominere mine 11 yndlingsblogs med under 200 læsere, og derefter stille dem 11 nye spørgsmål.

11 SPØRGSMÅL FRA IDA:
1: Hvad er din yndlings blog?
- Uha... den er svær! Jeg følger en del blogs, og synes der er rigtig mange gode her i blogland. Men et par af mine favoritter er nok SilleWhoEn Plus En og Vilde Kaniner
2: Yndlings outfit?
- At vælge ét yndlings outfit, det er svært. Men hvis jeg skulle iføre mig et outfit lige nu, ville det være et par sorte, velsidende, tøjtaljede jeans, en bandeau og en top med bar ryg. Dertil et par New Balance sneakers og smykker. Jeg ved ikke om det er mit yndlings outfit, men det er noget jeg gerne ville iføre mig! 
3: Yndlings fag i skolen?
- Matematik! Helt klart matematik!
4: Hvor gammel er du?
 - Jeg er 14
5: Din bedste ven og veninde?
- Jeg har ikke nogen bedsteven, men jeg snakker da godt med en del drenge fra min klasse. Min bedsteveninde er Emma, som også er gæsteblogger her på bloggen.
6: Yndlings band?
- Jeg har ikke noget yndlingsband. Jeg hører meget blandet musik, men har aldrig haft én musikker/gruppe som jeg bare var helt vild med. Men blandt favoritterne er Lukas Graham, Adele, Emeli Sandé ogJohn Mayer
7: Yndlings bog?
- Jeg læser mange bøger, og skifter derfor tit yndlingsbog. Lige for tiden er det en serie skrevet af Håkan Nesser. Indtil videre er der 4 i serien, og jeg kan simpelthen ikke vælge i mellem dem! De hedder: Menneske Uden Hund, En Helt Anden Historie, En Fortælling Om Hr. Roos, og De Ensomme.
8: Hvor mange venner har du på Facebook?
- 197
9: Hvad vil du være når du bliver "stor"?
- Jeg har en masse forskellige drømme i en masse forskellige retninger! I lang tid har jeg drømt om at blive arkitekt, så blev jeg grebet af indretning i stedet for arkitektur og overvejer derfor også indretningsarkitekt. Her på det sidste har jeg også tænkt en del på at blive psykolog - gerne med speciale omkring spiseforstyrrelser. Det nyeste jeg godt kunne tænke mig er diætist. Jeg kan virkelig ikke vælge mellem de 4!
10: Livret?
- Salat, eller pizza, eller lasagne, eller noget med kylling, eller bulgursalat, eller, eller, eller....! Jeg kan lide det meste!
11: Yndlings butik?
- H&M, Selected Femme eller andet i den stil.

11 NOMINEREDE BLOGGERE MED UNDER 200 FASTE LÆSERE:

11 SPØRGSMÅL TIL DE NOMINEREDE BLOGS
1. Hvad er din yndingsblog?
2. Hvad er dit yndlingsfag?
3. Hvor gammel var du da du startede din blog, og hvor længe har du haft den?
4. Hvad mener du selv du er bedst til?
5. Dyrker du sport? Hvis ja, hvilken?
6. Følger du med i nogen serier?
7. Hvad vil du være når du bliver "stor"?
8. Hvordan vil du beskrive dig selv?
9. Yndlingsbog?
10. Yndlingsfilm?
11. Hvilke tre ting ville du vælge at tage med på en øde ø?

Endnu en gang, tak til Ida!

I må have det godt til vi læses igen! Hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar