lørdag den 11. august 2012

Mallorca #8: sidste dag

Heeeeeeeeeeeey!
Nu er alt pakket og klart, og vi vil nu køre mod Palma. Vi skal være ude af huset klokken 10, men skal først flyve 20:30, så dagen skal bruges i Palma.

Det er trist at skulle herfra. Det har virkelig været et par dejlig uger! Men det bliver nu også lidt dejligt at komme hjem igen. Jeg glæder mig til at se mine veninder og venner, til at sove i min egen seng, se min hund og min kat og til at kunne komme i gang med hverdagen. Jeg er sikkert ikke den eneste der har det sådan. Ferie er dejligt, men det er nu også meget rart når det er hverdag.

I må have det godt til vi læses! Måske i morgen?
Mallorca-kys fra mig...<3

2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har :)
    Måske kunne vi følges? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Kigger forbi din blog:-)

      Slet