tirsdag den 14. august 2012

Ny taske














Hej venner!
Nu er der efterhånden gået et par dage siden sidste indlæg, men her kommer der så et ;-)

Tasken på billederne ovenover er købt på et marked på Mallorca. Jeg skulle af med ca. 150 kroner for den, hvilket jeg synes er en rimelig pris. Jeg havde ikke kigget efter en taske, men jeg er rigtig glad for den!
Der vil senere komme billeder af de andre ting jeg købte på Mallorca.

I dag var første skoledag og jeg har været til fodbold, så nu er hverdagen bare i gang igen. Det er nu egentlig meget dejligt;-) Det bliver spændende, og lidt skræmmende, at skulle starte i 8. Nu er der jo karrakterer og alt muligt. Jeg håber og tror at det bliver et dejligt år!
Knus Marie <3

- tjek min venindes blog: sandravigsorasmussen.blogspot.dk


2 kommentarer:

  1. Ej en fed taske! Frisk og anderledes :)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den fed, elsker farverne! :-)

    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    SvarSlet