fredag den 31. august 2012

Oreos

Billede taget fra sarahskager.dk

Hej dejlige læsere!
Min ældste lillebror fylder 10 i morgen, og han har derfor bestilt hjemmelavede oreos med is i stedet for  smørcreme. Jeg orker ikke lige at skrive opskriften ned (ja, jeg er doven), så det er lettere bare at linke til den oprindelige side hvor opskriften er. Billedet er også lånt fra den opskrift.
I kan finde opskriften HER
Vi har valgt at lave dem med is i mellem i stedet for smørcreme, og de er derfor i fryseren lige nu. Den version kræver lidt mere arbejde.

Undskyld for de meget upersonlige indlæg her for tiden. Jeg har det godt, men mit liv er ikke spændende lige for tiden. Jeg håber også at I har det godt!

Nyd weekenden!
Marie<3

2 kommentarer:

  1. Åårh keder du dig?? Så glæd dig til på tirsdag! Der skal jeg nok gøre dit liv spændende!!!
    Møs:-* Kamilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg keder mig lidt... mit liv er nedern! Jeg glæder mig til på tirsdag!<3
      Kyyyyys:-*

      Slet