søndag den 30. september 2012

Efterskolernes Dag

I dag har jeg været til efterskolernes dag. Idéen er at man så kan komme rundt og se hvordan livet er på nogle forskellige efterskoler, men jeg var kun på én. Nemlig NÅE. Jeg har kigget meget på NÅE's hjemmeside, og allerede der var jeg blevet rimelig sikker på at det er det jeg gerne vil. I dag var jeg så ude og besøge dem, og jeg kunne med det samme mærke at det bare er det jeg skal. Jeg er helt oppe og køre og virkelig glad. Men også nervøs og spændt. Der er 2 år til jeg skal afsted, men jeg kan allerede få helt kriller i maven. Jeg tror det bliver fedt! Nu er jeg meldt ind og skal bare vente på bekræftelsen.

I må have en fortsat god søndag!
Kys:-)

Skal I på efterskole? Eller har I været? Og hvor?

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg er en pige på næsten 30 men jeg kan fortælle dig du får lives oplevede ved at komme på efterskole jeg har gået på 2 forskellige i hele 3 år og er glad for jeg gik på efterskole man får sådan nogen dejlige venner og man hygger sig virkelig glæd dig det eneste jeg kan sige (:

    Knus Lise som ejer www.dytbat.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar:-)
      Jeg bliver mere og mere sikker på at det er efterskole jeg vil! Jeg har endnu ikke hørt om folk der IKKE har været glade for det;-)

      Slet