mandag den 3. september 2012

Endnu en Liebster Blog Award

Hej derude!
Søde Mathilde har nomineret mig til endnu en Liebster Blog Award! Det er jeg selvfølgelig virkelig glad for - så tak til dig Mathilde!

Jeg har valgt ikke at nominere nogle nye bloggere, da jeg rent faktisk ikke følger flere blogs med under 200 læsere, men resten af indlægget vil være som det plejer til en Liebster Blog Award.

11 FACTS OM MIG SELV:

  1. Jeg er 167 høj
  2. Jeg eeeeeeelsker apple! Jeg har selv MacBook Pro, iPhone 4's og iPod Nano
  3. Jeg kan ikke lide slik fra Mallaco
  4. Jeg kan ikke lide sovs - kun Jensens Favoritsovs
  5. Jeg kan heller ikke lide lakrids
  6. Ud over det, er jeg ikke kræsen.
  7. Jeg har redet i et par år, men nu er jeg virkelig bange for heste.
  8. Jeg kan godt lide at gå i skole
  9. Jeg elsker at rejse!
  10. New York er mit yndlingssted i heeeeeele verden!
  11. Jeg har mange fremtidsdrømme
11 SPØRGSMÅL FRA MATHILDE:
  1. Hvor lang tid har du blogget? Jeg har blogget i præcis 8 måneder i dag.
  2. Er du glad for at blogge? JA! Jeg elsker det - kunne ikke leve uden!
  3. Hvordan vil du beskrive din tøjstil med 3 ord? Afslappet, behagelig, basic
  4. 3 gode sange... Asaf Avidan & the Mojos: One day, Alex Clare: Hummingbird, Emeli Sandé: River 
  5. Hvor gammel er du? 14 år
  6. Hvor mange søskende har du? 2 små brødre
  7. Din yndlingssanger... Pas, jeg har ikke nogen
  8. Har du en facebook side for din blog? Ja, lige her: facebook.com/mariejosiasenblog
  9. Er der noget du er bange for? Højder og edderkopper
  10. 3 ting du ikke kan leve uden... Blogging, MacBook Pro, iPhone og de mennesker jeg holder af. Jeg ved godt det er 4 ting, men kan ikke vælge
  11. De 2 blogs du læser mest... SilleWho og Vilde Kaniner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar