onsdag den 19. september 2012

Goooood Dag


Hej Bloggen!
Det er nu længe siden der har været en opdatering omkring min dag, så det kommer der nu da jeg ikke har så meget andet at skrive.
Jeg har haft en god dag: Fik 12 i mundtlig engelsk fremlæggelse, selvom jeg ikka havde regnet med mere end 10. Fik tidligere fri end vi plejer. Har fået skrevet noget på min stil. De første smykker er solgt. Og sidst men ikke mindst har jeg været en time til spinning. Sidst jeg var til det var sidste vinter, men på grund af det ret nedern efterårsvejr i dag, tog jeg afsted med min mor, i stedet for at løbe en tur i det våde og kolde vejr. Hold da op hvor fik jeg sved på panden!

Ringen  ovenover har jeg vidst ikke vist jer? Jeg har i hvert fald lavet den selv af fimo-ler og er ret tilfreds med den;-)

Jeg har haft en god dag, og det håber jeg også I har!
Kyyyys!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar