onsdag den 26. september 2012

Happy Bloggers Day

Dette er det ikke sikkert i kender til, men Marie Jedig har skrevet et indlæg på sin blog, Vilde Kaniner, hvor hun foreslår at vi alle sammen her i blogland skal bruge lidt tid på at rose hinanden i dag. Det er ikke sikkert at der er særlig mange der er hoppet med på idéen, men jeg tænkte at jeg aldrig har fået skrevet hvilke blogs jeg læser, og det kunne så være nu at jeg fik muligheden.

De to blogs herunder, er de blogs jeg bliver mest inspireret af at læse. De er helt anderledes end min blog, men det er måske det jeg bliver fanget af. De er skide dygtige og pisse smukke. Måske er jeg også en smule jaloux. Anyway, tjek disse blogs. De er fantastiske og voldsomt inspirerende!

Smukke, skøre, finurlige Sille blogger på SilleWho. Her skriver hun åbent om hendes liv - og i perioder ikke-eksisterende liv. For Sille er også typen der nogle gange går under jorden og ikke får blogget i et par dage. Men når hun så gør det er det for fuld hammer og pisse lækkert! Silles blog kan vende mit humør. Selvom en blog er ord på en website, så sidder jeg med følelsen af at jeg kender Sille som person. Med hendes ligefremme sprog, faste holdninger, fede stil og photobooth billeder, er hendes blog noget helt specielt!

Marie Jedig blogger på Vilde Kaniner og er ligesom Sille ufattelig smuk og utrolig dygtig. Marie fortæller ikke helt så direkte om hendes privatliv, men alligevel er vi ikke i tvivl om hvem Marie er. Maries stil er fantastisk og virkelig inspirerende. Hendes garderobe er fyldt med kontraster, og ligeså er hendes blog. Hendes blog viser for det meste outfits, men tager også lidt dybere emner op. Marie er ikke bange for at udfordre normerne og tage vigtige emner op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar