torsdag den 27. september 2012

New In: Sweater







Så har jeg fundet min første varme "det-er-snart-vinter"-sweater. Jeg er så sindsygt glad for den! Jeg synes den har en flot pasform, den er vold lækker at have på og mønsteret synes jeg er ret fint. Derud over er den ikke noget alle andre har, da den er fra en af de mange genbrugsbutikker her i byen.

Jeg vil bruge den med et par stramme jeans som her, eller med en sort, enkel nederdel og strømpebukser. Disse sko fra Vagabond ville fuldføre outfittet, så dem går jeg og drømmer om! Forhåbentlig får jeg dem i julegave, hvis jeg da ikke har købt dem inden... Hæ.

Det der med genbrugsshopping kan jeg kun anbefale! Jeg var virkelig i mod det i starten, men efter jeg fik øjnene op for det er jeg blevet rigtig glad for at handle dernede. Det er super priser, og så er det ikke noget alle andre har. Og bare fordi det er brugt, behøver det jo ikke være grimt og i dårlig kvalitet. Prøv det hvis I ikke allerede har gjort det!

Husk at deltage i min giveaway lige HER hvor det er muligt at vinde et valgfrit smykke fra Emmas kollektion som I ser HER

Fortsat god torsdag!
Kys fra Marie

Hvad synes I om den?
Er der nogle af jer der kender en gratis, online hjemmeside hvor man kan lave gifs?

4 kommentarer:

  1. Virkelig lækker sweater:-) Elsker også at finde gode fund i genbrugsbutikker:)

    -Barbara

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæ... tak for responsen, det betyder så meget!

      Slet
  2. Den super lækker ud! og varm! :)

    Rikkesander.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super lækker og super varm! :-)

      Slet