torsdag den 6. september 2012

Ønsker til værelset

Hej dejlinger!
Jeg sidder i Sveriges vildmark (eller noget i den stil i hvert fald) og fik pludselig viiiiildt meget lyst til at smide mine ønsker her på bloggen! Så det håber jeg er okay?
Kærlighed til alle jer! I er skønne!!<3

Pude med fuglebur fra Ferm Living til 495 kr.
Wallstickers-tal - til at sætte rundt om urviserne så det danner et ur (smart, ikk'?)
Puder med 2 knapper fra HAY til 645 kr.
Pude med gammel lampe 
Urvisere fra Excel til 399 kr.
Skuffegreb fra Anne Black til ca. 80 kr.
Opbevaringsæsker der ligner bøger fra House Doctor til 295 kr.
Pude med væltepeter fra Ferm Living til 495 kr.
Opbevaringskrukke i glas fra House Doctor til 235 kr.
Pude med stole på
Lammeskind fra IKEA til 89 kr.
Små sangfugle fra Kay Bojesen til 495 kr. pr. stk.
Pude med verdenskort 
Puder syet af gamle sarier fra Bolia til 249 kr. pr. stk.
Pude med en gammel skrivemaskine på 
Pude med en gammel telefon på
Fine hvide vaser fra House Doctor til 80 kr.
RAR gyngestol fra Eames til 4054 kr.  

Dem hvor der ikke står pris på, kan jeg ikke huske hvor jeg har fundet. Det er bare "symbol" på at puder står rigtig højt på min ønskeliste for tiden!

Hvad synes I?
Er der noget af det I kunne tænke jer?

2 kommentarer:

  1. WAUW helt igennem super fed ting til værelset! Vil egentlig også gerne snart have lavet om på mit værelse :b
    tjek min blog på www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med alle tingene!:-)
    Jeg kigger forbi din blog når jeg får tid<3

    SvarSlet