søndag den 16. september 2012

Æsker med naturmotiver fra Rema1000








Hej læsere!
Rema1000 sælger lige nu de flotteste æsker med naturmotiver. Min lillebror er ved at få lavet nyt værelse, og disse æsker vil passe perfekt ind i hans nye værelse. De er anderledes og rå, men også ret fine. Der er også æsker med andre motiver og nogle pudebetræk. Æskerne koster vist 20 kr, og et pudebetræk koster 40 kr. Jeg synes det er fine priser for så lækre ting. Jeg må indrømme at hvis jeg vidste hvor jeg skulle have den, og hvad den skulle bruges til, så ville jeg anskaffe mig æsken med uglen! Jeg synes den er for fed!:-)

Hvad synes I?

Fortsat god søndag!
Knus<3

4 kommentarer:

  1. De er virkelig flotte! Jeg er så misundelig!
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæhæ - du kan købe dem i Rema!

      Slet
  2. Jeg følger allerede din blog, med min lifestyle blog (mathildern.blogspot.com), men jeg har lige oprettet en fashion blog med en af mine veninder, som vi ville blive super glade for, hvis du ville kigge forbi;)

    //Mathilde<3
    ms-modeblog.blogspot.com
    mathildern.blogspot.com

    SvarSlet