onsdag den 19. september 2012

Vind valgfrit smykke!!

Hej Bloggen!
I forbindelse med at Emma og jeg nu har sat smykker til salg her på bloggen, vil vi lave en konkurence hvor 2 af jer kan være så heldige at vinde et valgfrit smykke ;-)

For at deltage skal I melde jer som faste læsere her på bloggen med Google Friend Connect. Det får i 1 lod for.

Hvis I ønsker flere lodder og dermed større chance for at vinde kan I:

  • Dele denne konkurence og det her (link) på jeres egen blog = 2 lodder
  • Melde jer som faste læsere med Bloglovin' = 1 lod
  • Like min facebook side HER = 1 lod
Hvis I gør alle tingene er det altså muligt at deltage med 5 lodder.

Derefter skriver I et indlæg til dette indlæg. I det skriver i navn, mail, evt. blog og hvor mange lodder i deltager med. Hvis I vinder vil vi både kontakte jer på mail og på jeres blog.

Vinderne bliver fundet ved lodtrækning. Det er ikke muligt at vinde 2 smykker, så hvis dit nanv bliver trukket 2 gange, vil vi trække det ene om.

Vinderen bliver derfor trukket d. 10 oktober.

I kan tjekke smykkerne ud HER!!!

Jeg håber at mange af jer vil deltage!
Knus Marie

4 kommentarer:

  1. Heey!
    Jeg vil da selvfølgelig mere end gerne deltage i konkurrencen!:D
    Jeg deltager med 5 lodder:)
    - Linket til indlæget om konkurrencen: http://stephaniekastrup.blogspot.dk/2012/09/smykker.html
    - Min mail er: Stephaniekastrup@hotmail.com

    KUNNNSS:D

    SvarSlet
  2. Hej!
    Lækker konkurrence! Deltager med 5 lodder :-)
    - Link til indlægget omkring konkurrencen : http://dear-fashiion.blogspot.dk/2012/09/give-away-valgfrit-smykke.html
    - Min mail : Louiisechristensen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hej!
    Jeg er med på 2 lodder, fast læser og like på facebook! :D
    tiinerdk(A)gmail.com

    xoxo
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  4. Karoline Westergaard
    Jeg er med 2 lodder, følger jer på GFC og bloglovin :)
    karolinewestergaard@yahoo.dk
    karowestergaard.blogspot.com

    Knuuuus

    SvarSlet