lørdag den 6. oktober 2012

Graphic Drawings #1








Jeg blev inspireret af Nanna Novas flotte grafiske tegninger idag, og kastede mig derfor selv ud i et par projekter. Jeg startede ud med fjeren, og lavede derefter krokodillen på bestilling fra et par imponerede brødre. Jeg er rigtig tilfreds med dem, og der kommer helt sikkert flere af denne slags tegninger i fremtiden. Jeg har en masse idéer, og er allerede i gang med en ugle. Jeg overvejer også lidt at tegne nogen på nogle puder. Tænker at det kunne være ret sejt!

Btw, tjek Nannas blog her!
Kys<3

Hvad synes I om dem?
Kunne I være interesserede i sådanne motiver på fx. puder og kasser?

HUSK AT DELTAGE I MIN GIVEAWAY HER

8 kommentarer:

  1. De er virkelig fede! Det er sådan total designer agtigt. Kan lige se det få mig på puder osv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er enig, det kunne være sejt på puder!

      Slet
  2. Ja, det kunne være fedt på en pude... eller en t-shirt :) Fås det også i guldfisk? xD

    Janni aka Gulde (Guldfiske pigen ^^) <>< Gulde.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæ, har endnu ikke tegnet guldfisk, men har planer om at tegne nogle med guldtuscher :-=
      Tak for din kommentar!

      Slet
  3. Hvor er du bare dygtig!<3
    Håber du vil tage et kig på min blog! www.danishperspective.blogspot.com

    /caroline

    SvarSlet
  4. De vil være rigtig fine som puder, og også på æsker!
    Og hvad med som et motiv på en t-shirt? :-)

    SvarSlet