søndag den 11. november 2012

Information

Picture from a shoot I had with Kamilla.
Navn: Marie. Fødselsdag: 18 marts.  Køn: Kvinde. Øjenfarve: Blå. Hårfarve: BruntHøjre eller venstre håndet: Højre. De sko du går mest i: Lige for tiden er det nok mine nye sko fra Vagabond. Ellers mine grå converse. Det du er bange for: At der skulle ske min familie eller mig noget. Din livret: Salat, indisk, wok. Din første tanke når du vågner: Bare 10 min mere. Pepsi eller cola: Pepsi Max. Adidas eller Nike: Nike. Tror jeg. Ice tea eller te: Te! Kan ikke fordrage ice tea. Chokolade eller vanilje: Chokolade. Synger du: Aldrig. Jeg synger så dårligt at jeg ikke engang vil udsætte mig selv for det. Kan du lide skolen: For det meste, ja. Vil du giftes: Ja da. Når jeg finder den rette. Kan du enes med dine forældre: Ja. Sidste gang jeg - drak alkohol: Har aldrig drukket. Gik ud og shoppede: I mandags. Spiste sushi: Det er vist et års tid siden. Har aldrig smagt "ægte" sushi. Kun hjemmelavet. Bagte hjemmelavede kager: I dag. Stjålet noget: Har lånt makeup af min mor. Ellers må det være da jeg var 8 g stjal en lego-diamant fra en veninde. Nøj, hvor havde jeg dog dårlig samvittighed. Hvis jeg var en måned ville jeg være: Marts - fødselsdagsmåned. Ellers en sommermåned. Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag eller lørdag. Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Aften. Hvis jeg var en planet: Jupiter. Mest fordi det er den eneste jeg lige kan komme i tanke omHvis jeg var et dyr: Hmm, no idea. Et intilligent dyr måske? En delfin? Hvis jeg var en retning: Næsten ligeud, måske lidt til højre. Hvis jeg var en følelse: Tvivl. Tror jeg. Hvis jeg var en farve: Hvid. Hvis jeg var et tal: 18 - fødselsdato. Mad eller søvn?: En ligelig fordeling. Lilla eller grøn?: Grøn og lilla er overhovedet ikke mig, men det kommer også an på nuancen. Svømme eller ski?: Jeg hader at svømme frem og tilbage i en svømmehal, men på stranden er det lækkert! Jeg har aldrig prøvet ski. Pizza eller salat?: Hvis det er købe-pizza vinder salat helt klart. Men hvis det er hjemmelavet pizza, så er det et svært valg! Salt eller peber?: Peber. Kærlighed eller venner?: Den er svær, en god blanding. Favorit - farve?: Hvid. Film?: Kan aldrig huske hvilke film, jeg har set. Har ingen favorit. Sko?: Sneakers eller lidt grove, korte støvler med hæl. Butik?: Det ved jeg da ikke. Sted at være?: Jeg har altid været et hjemmemenneske. Men jeg elsker at opleve verdenen. Dyr?: Hund. Eller delfin. Ting at gøre i din fritid?: Være sammen med dejlige mennesker, tage billeder, rejse, shoppe, café, sport osv. TV show?: Pretty Little Liars, Topmodel, De Unge Mødre, CSI, Criminal Minds, Forbrydelsen. Serier i det hele taget.

Spørgsmål taget fra Emilies blog

Looooooots of random facts about me. Only in danish. Too much translation-work.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar