torsdag den 15. november 2012

Weekend Plans

Another picture from the shoot with Kamilla 

Jeg får travlt her i weekenden, og er ikke helt sikker på at jeg får blogget så meget. Fredag skal jeg til bionat med Kamilla, som er hende på billedet. Det er et arrangement i Assens Ungdomsskole, hvor man skal se 3 film på en aften/nat. Lørdag skal jeg op til en af mine venner, igen for at se film. Vi bliver 7 der skal sove sammen og se en masse film. Søndag kommer jeg højst sandsynligt til at være fuldstændig smadret, men måske kan jeg presse et indlæg ind. Jeg har også lavet et planlagt indlæg, som bliver lagt ud enten i morgen eller på lørdag. Jeg håber at jeg kan få lavet et til, så i kan få et hver dag. I må i hvert fald have det godt til vi ses!<3

I'm going to have a busy weekend, so you should not expect big things from me...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar