søndag den 11. november 2012

Where did she go?

Træt og iført de obligatoriske weekend-sutsko

Puuuuuha hvor jeg skammer mig! Virkelig dårlig blogger-stil! Jeg ville gerne kunne komme med en eller anden fantastisk undskyldning. Fx at jeg har været ude og rejse, shoppet, løbet et marathon, set verden. Det har jeg bare ikke. Sandheden er at jeg bare har været doven og syg.
Udover det, er jeg stødt på problemet picassa web album. Dvs. at jeg ikke har plads til flere billeder på min blog. Så nu må jeg til at slette en masse billeder. Ellers må jeg punge ud og købe mig til noget mere plads.

Jeg håber at jeg kan få lidt gang i bloggen igen. I næste uge burde der lande et par pakker foran min dør. Og det kan i jo passende se.

Kan I fortælle mig hvad I gerne vil høre noget om?
Knus

I haven't blogged in a while. I'm sorry. I hope I can ceep it up in the next days!
Hugs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar