onsdag den 26. december 2012

Året der gik: August










August startede på Mallorca, hvor vi tilbragte 14 dejlige dage!

I slutningen af ferien fik vi gæster, og derfor lavede jeg en lækker jordbær- og blåbærtærte, og da Rasmus havde fødselsdag lavede vi Oreos.

I august lavede jeg også et længere indlæg omkring mit værelse. Jeg tog en masse billeder, og beskrev mit værelse. Jeg håber meget at I kunne bruge det til noget, for det er nok det længste og mest tidskrævende indlæg til dato.

Vi havde også nogle dage her i Danmark hvor det var rigtig dejligt vejr, så jeg brugte også en masse tid udendørs med mine veninder!

Alt i alt var August en dejlig, afslappende måned. Jeg lavede ikke det store, men det var måske også det der gjorde det rigtig rart. Jeg ville gerne tilbage til sommeren lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar