mandag den 31. december 2012

Året der gik: December








SÅ blev det endelig december og juletiden var over os. Julen er den bedste tid, og jeg kan ikke huske at
jeg nogensinde har glædet mig SÅ meget til jul.

December startede smukt ud med det flotteste snevejr. Jeg nåede ud med kameraet og fik taget en del billeder af det frosne landskab. Desværre blev sneen ikke til juleaften...

Selvfølgelig skulle der også være flotte decorationer i december. Vi fik herhjemme lavet en enormt fin juledecoration, med en masse julekugler i forskellige farver og størrelser.

December har været en af de mest produktive blogger-måneder, og det har i forhåbentlig nydt. Hver dag har i set mine gaver og opskrifter på havregrynskuglerhonningkagerkokoskranse og andre julegodter.

Kamilla og jeg var også på vinter fotoshoot og har planer om et forår- og sommer photoshoot.

Juleaften har selvfølgelig været decembers højdepunkt. En så hyggelig aften, med masser af familiehygge, god stemning og lækre gaver. Jeg kunne ikke ønske mig mere! Juleaften har været et af årets højdepunkter. Normalt er det min yndlingsdag, men i år har den fået kamp til stregen af konfirmationen.

Emma og jeg syede vores egne nytårskjoler i slutningen af december. Begge kjoler blev aldeles vellykkede, og jeg glæder mig så meget til at have den på i aften!

Nu er vi nået til vejs ende af denne gennem gang af "Året der gik". Det har virkelig været et dejligt år, med masser af gode stunder, hygge med familie og venner, gaver, ferier og ting jeg kan kigge tilbage på og smile over. Jeg håber også at jeres 2012 har været godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar