onsdag den 19. december 2012

Året der gik: Januar




På bloggen enplusen har jeg set at Katrine har lavet et indlæg til hver måned i 2012, som en form for tilbage blik. Det har jeg nu også forberedt, og vi starter ud med januar.

2012 startede hårdt ud. Jeg var inde i en dårlig periode, og endte med en tur til familieterapi. Jeg er kommet videre, og denne tid er nu noget jeg forsøger at glemme. Derfor vil jeg ikke bruge lang til på at dvæle ved dette, jeg vil blot sige, at selvom det var hårdt har det formet mig som menneske, og jeg er kommet ud på den anden side, med mere erfaring i bagagen og et mere detaljeret billede af mig selv. (Jeg har under en grundig oprydning i bloggen slettet nogle af de indlæg der var meget følelsesladede, da jeg ikke følte at de hørte hjemme mere. Derfor har jeg ingen indlæg at linke til)

På trods af det, var der jo også gode stunder. Jeg fik da købt konfirmationskjole og bagt noget lækkert knækbrød, som i kan se på billederne øverst. Og så fik jeg en smuk, antik vase af min farmor, som jeg stadig er enormt glad for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar