tirsdag den 25. december 2012

Året der gik: Juli







I juli (og august) var der sommerferie og afslapning! En af de skønneste måneder på året.

I disse fantastisk dejlige måneder var der smukke blomster i haven, og jeg havde derfor fine, lyserøde blomster på mit værelse.

Min sommerferie startede med en fantastisk dejlig weekend med to af mine veninder, Charlotte og Kamilla. Vi boede i telt i Kamillas have, sejlede i kajak, lavede bål og grillede. Det var simpelthen et af de bedste sommer-minder jeg har, og vi har planer om en lignende weekend næste år.

Jeg var på camping med mine bedsteforældre i øs, pøsende regnvejr, men det forhindrede os da ikke i at tage til Elvis koncert. Min mors onkel er med i Elvis' band, og vi var derfor "VIP" gæster.

Sidst i juli tog jeg til Mallorca med mine forældre, mine brødre, min moster, min mormor og bedstefar, og min mors kusine. Det var nok den bedste ferie nogensinde - kun med undtagelse af USA. Vi boede på vores eget landsted med egen pool, og besægte en masse forskellige strande. Det var virkelig dejligt, og virkelig afslappende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar