fredag den 28. december 2012

Book Case





Denne julegave er bogstavligste forstand en "bogkasse". Det er en kasse der er designet sådan, så den ligner en bog når den er lukket. Jeg synes den er enormt fint, og den kommer til at passe rigtig godt ind, når jeg går i gang med projekt "Ny decoration på skrivebordet".
Hvad synes I om den?

Her til formiddag har jeg været ude for at ride med min mor. Jeg red da jeg var lille, men efter et styrt blev jeg ret bange. Nu er jeg så småt i gang igen, og har redet lidt rundt på en lille hest. Om en halv times tid kører vi ud for at bytte gaver, så jeg vil skynde mig at spise noget frokost. Ha' en god dag!

3 kommentarer:

  1. ja det er mega smart! ;)

    -http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed :) Jeg har selv en et sted, dog designet som en Fantasy/hekseinspireret gammel bog, da det var min konfirmations sangskjuler :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet