lørdag den 29. december 2012

Canon EOS 600D


På billedet oven over ser i mig og min nye baby. Canon EOS 600D. Dette kamera har jeg længe ønsket mig, og har nu fået/købt det sammen med min mor. Jeg er så utrolig glad for det, og på trods af lidt startbesvær, er vi nu i gang med at tage billeder. Kvaliteten af billederne er virkelig god, og dette vil også gavne jer, kære blog-læsere. Kameraet vil nemlig betyde billeder i god kvalitet, og rigelige mængder. Forhåbentlig.

Har I fået gode julegaver?

I kan forresten godt se frem til en masse indlæg i den næste tid! Ikke at I har manglet læsestof gennem december, men alligevel. 10 indlæg ligger klar til jer, kære læsere.

2 kommentarer:

  1. hej jeg har en konkurrence om to essie neglelak lige her: http://live-laugh-love-linh.blogspot.dk/2012/12/giveaway-essie-neglelak.html :) håber du vil deltage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige været inde for at deltage :-)

      Slet