fredag den 21. december 2012

Dagens Gave: 21. december


SÅ er der ikke lang tid tilbage, og der er kun 3 låger tilbage i min kalender. I dag fik jeg en 100& naturlig lip roll-on med mint. Den er virkelig lækker, og jeg er rigtig glad for den!

Hvis I har fulgt mi blog, eller gået lidt på opdagelse, har I nok lagt mærke til at det er muligt at købe smykker. Det er Emma (tidligere gæsteblogger), der har lavet dem alle. Hun er super dygtig, og smykkerne er enormt fine! Der er for nylig kommet flere smykker til salg, så jeg ville smutte forbi hvis jeg var jer. Se de fine smykker lige HER!

Husk også giveaway'en der slutter d. 24 december! Deltag lige HER

Today I got this amazing lip roll-on, which is 100% naturel! I looooove it! 

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin gave(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min nye give away, hvor man kan vinde et gavekort på 400kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-23.html

    SvarSlet
  2. Den er fed :D

    - kig gerne forbi og smid en kommentar♥.
    amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet