lørdag den 22. december 2012

Dagens Gave: 22. december


Julen nærmer sig med hastige skridt, og jeg glæder mig! I dag fik jeg en ting mere fra Rainforest-serien. Det var en hair butter til tørt hår, som efter sigende skulle give rigtig blødt og lækkert hår.

Forresten så gik Emma og jeg i gang med vores nytårskjoler i går (vi syr dem selv) og de bliver virkelig flotte! Jeg glæder mig sådan til at vise jer den, men det bliver højst sandsynligt først en af dagene efter nytår. Jeg skal holde nytår sammen med Emma og en flok venner, så det skal nok blive rigtig hyggeligt!

Husk da lige at deltage i min giveaway! Den er slut d. 24, og det ville da være ærgeligt ikke at nå og deltage. Man kan vinde et gavekort til caseapp.dk og dermed designe sit helt eget personlige iPhone cover! Skynd jer ind for at deltage HER!

Today I got this hair butter for dry hair, wich should give me really soft hair. 
Emma and I started sewing our New Years Eve dresses yesterday, and I can't wait to show it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar