mandag den 24. december 2012

Dagens gave: 24. december


Glædelig juuuuuuuuul! Endelig kom dagen vi alle har ventet på, og min yndlings dag er nu i gang. Klokken er halv ni og vi er i gang med anden, når far kommer hjem skal der pyntes juletræ, og ved 3-tiden kommer mine bedsteforældre og moster! Jeg glæder mig så meget til det hele! Mad, gaver, Jule Disney Show, konfekt, sange, juletræ og hygge!

Nå, nu til dagens gave. Fordi det var d. 24, var denne gave cirka tre gange så stor som de andre jeg har fået i samme sitl. Det var en 100% økologisk og miljøvenlig shower gel med citron og timian, helt uden parabener, farvetoffer og andre unødvendigheder. Lidt trist at det var den sidste gave, men til gengæld var den god!

Endnu en gang, glædelig jul!

Merry chirstmas, dear readers! Today I got a 100% naturel and green shower gel with lemon and thyme. It's sad that it's the last present, but it's a good one, so it's okay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar