søndag den 9. december 2012

Dagens Gave: 9. december


Dagens gave var en Hi-Shine Lip Treatment, som eftersigende skulle give skinnende og bløde læber. Måske den skal indvies til nytår?

Jeg vågnede op til endnu mere sne, og kan nu for alvor håbe på hvid jul! Det er så smukt når hele landet er dækket af hvidt, fint sne! I dag skal jeg lave konfekt med min familie. Det er en fast tradition at min mormor, bedstefar og moster kommer herud, og så bruger vi en hel dag på at lave konfekt. Det er en super hyggelig dag, og faktisk min yndlings december dag (udover juleaften). Jeg regner med at tage nogle billeder som kommer på bloggen enten i dag eller i morgen :-) Ha' en dejlig søndag!

HUSK - giveaway'en kører kun til d. 24 december!

Today I got a Hi-Shine Lip Treatment, wich should give me shiny and soft lips:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar