torsdag den 6. december 2012

New Years Eve

New Years Eve



Dette sæt er det jeg går og drømmer om til nytårsaften, eller i hvert fald noget lignende. 

Palietkjolen skal helst være med bar ryg og med bådudskæring foran. Emma og jeg har planer om at sy vores egne kjoler (!) og jeg håber meget at projektet kan lykkedes. Dertil et par kraftige nylonstrømper og et par sorte sko. Meget gerne et par sorte stiletter som disse, men de sorte kilehæle jeg har i forvejen kunne nok også gå an. Eller måske mine Vagabond støvler?
Smykkerne skal være rimelig simple, og jeg tænker at dette kunne være et godt bud. En stor ring, en lille ring og et par små øreringe, så tror er jeg kørende! Følgende smykker (eller lignende) skulle jeg gerne kunne finde i min smykkesamling, så jeg ikke behøver at spendere penge på det.
Makeup'en skal være meget nedtonet. En klar gloss eller løbepomade og en masse mascara. Jeg har købt L'Oreal Paris's Volume Million Lashes Diamantissime, som kan bidrage med lidt ekstra shine og glamour på øjnene.
Prikken over i'et ville være en lækker neglelak i en stærk farve. Fx. en af ovenstående.

Se hvor de forskellige items kan forhandles lige HER

Hvad synes I om dette outfit?
Har I nytårsplaner?


I'm dreaming about this outfit for New Years Eve! What do you think?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar