fredag den 14. december 2012

Til læserne


Jeg vil starte med at sige tak til alle jer der læser min blog! Det er så dejligt at der er nogen der læser det man skriver, og interesserer sig for én. Uden læsere er der ingen blog. Jeg har nu haft min blog i snart et år, og jeg kan ikke forestille mig ikke at have den. Jeg er dybt taknemmelig for jeres opbakning!

Efter al denne ros, og for at det ikke skal blive alt for sukkersødt, vil jeg bede jer om noget. Jeg vil bede jer om at tænke på, at det der gør en blogger gladest, er en kommentar på et indlæg. Folk der blogger ved hvad jeg snakker om. En kommentar er noget af det bedste! Jeg vil gerne høre jeres meninger om mine indlæg, og hvis I har ris og rus, er det også meget velkomment! Jeg kan ikke forlange at I skal kommentere hvert indlæg, men jeg tænkte at jeg lige ville give jer en lille reminder.

I det hele taget synes jeg at anerkendelse og interesse for hinandens blogs, er en mangel her i blog-land, og noget vi alle burde bestræbe os på at forbedre i det nye år! Blogging er til for at man kan dele sine tanker og idéer, til at få inspiration fra andre. Fællesskabet burde være bedre mellem os bloggere!

Jeg synes at der er mange, der burger andres blogs, til at reklamere for deres egen. I må hjertens gerne smide en kommentar med et link til jeres blog, men også kun hvis der er andet indhold i kommentaren.

Jeg vil bare bede jer tænke over det. Ikke kun i forhold til min blog, men i forhold til hele blog-land. Tænk på at anerkende hinanden! Det er det bedste for en blogger!

Til slut, vil jeg lige sige tak til alle dem der allerede nu har deltaget i min giveaway! Det er den største deltagelse jeg har haft, og det er jeg dybt taknemmelig for! Hvis du ikke deltager endnu, kan du gøre det HER!

This is way too long to translate. But I want to say thank you to all my readers!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar