torsdag den 3. januar 2013

Bloggen fylder år

I dag er det bloggens fødselsdag. Hurraaaaaaaa!
Et år er der gået på denne skønne blog, med de dejligste og sødeste læsere i hele blog-land. Bloggen har, synes jeg selv, udviklet sig enormt meget i løbet af det sidste år. Ligeså har jeg. Jeg er, om muligt, endnu gladere for at blogge end jeg nogensinde har været før.

Bloggen er en del af mig nu, og jeg passer og plejer den. Jeg ligger planer og drømmer om at nå langt med min blog. Derfor vil der måske ske nogle ændringer i løbet af det næste stykke tid. Intet er på plads endnu, men jeg har lyst til at prøve noget nyt og udvikle mig. Jeg brænder virkelig for bloggen.

Jeg tænker at denne fødselsdag skal fejres med manner. En giveaway måske? Hvad tænker I om den idé?

It's my blogs birthday today! One year on this blog, with you lovely readers. Yaaaaaaaay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar